Tralla la la laaaaa *sjunger*

Idag är jag lycklig, kanske av en enda anledning men jag e glad - för vågen visade MINUS 1,6 KG sen förra veckan!'
Därför sjunger jag :D




Vaknade för ca 20 minuter sen, strax före halv 9... Nova försökte väcka mig vid 5.30 idag minns jag men tji fick hon - jag sov vidare!!!

Idag vet jag inte vad som händer, jo min kusin från Norge kommer ju, det blir kul, men jag vet inte om jag kan träffa henne idag. Det beror på om E ska komma eller inte. Susana sa det men jag har inte hört nått från E så jag vet ju inte...

Sitter o dricker kaffe, och idag smakar det extra gott - mmm!!!

Om inte E kommer har jag en del pyssel att göra här hemma...

Måste fixa alla tavlor, måste ta kort på datorn o lägga ut på nätet, fixa soffan + lite annat smått o gott!!
Men det hinns nog med, om hon inte kommer för isf ska vi åka o bada sa Susana. Konstigt att hon vet vad vi ska göra när E inte ens har hört av sig...

Gissar att hon e sur för d som hände sist, men då e det hennes problem. Jag vet att jag inte har gjort nått fel - enligt min psykolog - utan snarare hon. Det e kanske därför hon inte hör av sig...hon kanske skäms...
hahaha

Ja, nä nu ska jag gå o ta mer kaffe o röka lite till...

PÖSS PÅ ER!


värsta knullruffset - jag sover med toffs=förklaring!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0