Trååååk...

Jaha så nu har jag duschat - kallt, smörjt in mig med nån kräm som heter AFTER SUN ätit frukost, eller ja - ätit o ätit, druckit kanske jag ska säga. Gjorde en jordgubbssmoothie...gött. Klätt på mig har jag gjort oxå, det känns liiiiite mindre ont just nu - BER OM ATT SMÄRTAN SKA FÖRSVINNA FORT!!!

Försökt få tag i Marie oxå men inget svar...aja d e ju gott om tid ännu - jag har bara tråååååkigt. Funderar på om jag ska sätta på en film, men känner mig för rastlös för det. Kanske spela lite spel på datorn, länge sen jag gjorde d nu...hmm aja.

Vad mer kan jag göra? Rökt har jag precis gjort, dricker kaffe gör jag igen nu, gosat med Nova har jag gjort flera gånger och borstat henne jätte mycket, ändå fortsätter hon att tappa päls. Det är hår PRECIS ÖVERALLT HÄR, ja på mig oxå - suck...

Nån kanske undrar hur jag mår?

Kan faktiskt säga helt ärligt att jag mår bra, bättre än på länge. Det enda jobbiga just nu e rastlösheten i kropp o själ (kan vara både av medicinerna + värmen) och solbrännan...aj aj aj aj. Men annars mår jag bra! Vilket jag uppskattar mycket efter en ganska lång DOWN PERIOD...

Min mobil har börjat strula rejält oxå. Bara stänger av sig själv o sen kan jag inte sätta på den utan måste ta ut batteriet o hålla på. Funderar på att kontakta tele 2 på måndag o höra om d e nått de kan laga. Får ju passa på innan garantin går ut...

Ja

Försöker äve låta bli att pilla på alla såren på armarna, men d e svårt. Har ju sagt att jag e en PILLER MAJA...

Men nu ser jag själv att jag har fått färg på kroppen o d e ju kul...d börjar även bli brun färg o inte röd - ännu roligare höhöhöhö.

Aja, ska väl göra ett nytt försök att få tag i mina Marieisar nu snart...

Kram o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0