Trååååååkigt

Nu har jag varit vaken i 4 timmar och 15 minuter...jag har gjort ALLT  man kan tänka sig att man ska göra på morgonen o ändå så går tiden fram som en handikappad sniiigeeel- - - -  -   -   -  - >
Ja ni fattar,eller?



Herreguuud va mycket fräknar jag har fått...fast d har blivit bättre med åren, när jag var liten var jag en riktig PIPPI LÅNGSTRUMP på sommaren, he he he.
Och neej jag har inte plockat mina ögonbryn på ett tag, skulle gjort d igår men fastnade i telefonen med Marie o så blev d så sent så jag orkade inte. Gör det ikväll i stället...



O vad sjutton ska jag göra nuu då???

Som rubriken:jag har tråååååååååkigt.
Kan ju inte ringa mamma riktigt ännu heller. Eller asså hon brukar alltid säga att hon sällan sover längre än till kl 9 men även om hon e vaken så e inte syster d, o jag tror mamma vill få upp henne o att de ska äta frukost först INNAN jag kommer...o syster brukar inte komma upp förrän vid 11 tiden. suuuuuuuck. kommer hinna ruttna tusen gånger om här ju...
Och skulle jag ringa nu, även bara för att bara prata o bestämma tid, så skulle hon säkert sova längre JUST IDAG bara för det, och jag vill ju inte göra henne sur när jag ska komma...

Funderar på nu att jag skulle kunna gå till Maxi. Jag behöver en rakhyvel...

Yees.

Det gör jag nog...

Får sysselsätta sig själv lite...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0