Syster Yster<3



Hej allihopa!

Yees, jag e vakeen! Vaknade strax efter kl 4 trots att vi inte somnade förrän vid 01.00 inatt....Jag e konstig för jag känner mig rätt så pigg. Gjorde ett försök att somna om men det gick ju inte - uppenbarligen!
Så nu sitter jag här med första koppen kaffe - mmmm, o lyssnar till fågelkvitter o köksklockans tickande :D

Har tvättstugan mellan 14-18 idag men ska se om jag kan ändra till kl 11-14 istället...

Som sagt syster har sovit här inatt, hon ligger o sover fortfarande lilla gumman, var så rädd att jag skulle väcka henne... Vi tittade på hennes dvd med Big Brother från 02 när Marie Picasso var med som hon har, sen har vi pratat en hel del o bara haft mys o trevligt - tycker jag iaf :D

Hon får säkert komma snart igen, hoppas jag!
Hon ville att jag skulle väcka henne om jag vaknade tidigt - men jag har inte hjärta att göra det. Hon får sova tills 8 iaf...

Nu ska jag kolla tvätt tider sen tar jag med mig kaffet ut på ballen o röker andra ciggen för today:D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0