Still singing...

Sjungit heela daan,, he he - nästan!

Vi åkte till stranden men d blev inget bad - kändes så kallt men d var mysigt att ligga där ändå. Sen på bussen hem hoppade jag av vid mammas hållplats o gick hem till henne för min kusin Lena kom ju hit idag fån Norge. Det var kul att träffa henne igen, ska försöka hitta på lite saker - gå på bio bla...kanske - vi får se!!!

Nu e jag iaf hemma o nyduschad - o tröööött *jäääsp*

Tänkte försöka se på Beck kl 21.30 men vi får se hur länge jag orkar brukar ju inte orka se hela...

Imorrn ska jag försöka ta några bra bilder på vardagsrummet o visa hur jag har fått det! Har nog en FÖRE bild oxå så ni kan jämföra... Jag e iaf nöjd, känns så luftigt nu på nått vis!!!!

Vill iaf önska er alla läsare en trevlig kväll och en GOD NATT!

Vi hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0