Spöregn!

Ja vi hade ganska nyss kommit fram, satt oss vid ett bord o börjat äta av vår picknik - då kom spöregnet! Men vi sprang in i ett tält o där satt vi o åt klart o sen drack vi kaffe. Sen slutade det att regna så då gick vi en sväng o tittade på djuren :) Det var riktigt mysigt :D

Har ganska nyss kommit hem. Har ringt till PIVA för jag har fått räkningar som jag inte ska betala så nu väntar jag på att de ska ringa upp mig igen...

Mamma o syster kommer kl 15.00...

Ja, vad mer kan jag skriva...allt är frid o fröjd just nu!!!

Gosat med en mammig Nova har jag gjort oxå...hihi<3

Hörs



/BECKA

Kommentarer
Postat av: novembersara

Du är tillagd du med :)

2009-07-14 @ 14:58:03
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0