Sovmorgon :D

Japp d unnade jag mig idag - det e ju ändå lördag!!!



Gick upp med mootstånd strax efter 8.30...men jag ville upp så d e lugnt, fick som sagt var en liten sovmorgon!

Idag ska jag till mamma igen jaa...vi ska väl hitta på nått - får se vad det blir. Nått ute iaf eftersom d e fiiint väder :D

Har inte så mycket att skriva känns de som, sitter o dricker 1:a koppen kaffe-mmm:)

Min varg här hemma har ökat i ljud volym - det e riktiga varg yl hon får fram nu - o jag försöker hyscha på henne för jag e säker på att grannarna hör, he he he...undrar vad de tänker...
MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå ut med henne snart så kanske ylandet lugnar sig lite...
Kanske hinner nu innan jag ska iväg??!! Vet egentligen inte vad som tar emot, det e bara...jobbigt eller nej det e det sista det e men nått e d som tar emot iaf...
Men vad gör man inte för sina älsklingar♥

Ja nu ska jag väl ta o göra nått annat, får ändå inget vettigt att skriva här...

Ha d!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0