Sooooool :)


Ha ha - Jag o Nova!!!!

Hon väckte mig klockan 3 imorse btw men jag lyckades somna om o sov gott tills klockan ringde 7.30!!

Så vad ska jag göra idag då?

Jo först ska jag ta d lugnt nu på morronen, dricka kaffe, äta frukost osv...

Vid 10 tiden beger jag mig till Maxi för att handla!
Kl14-18 har jag tvättstugan - inte så kul men d behövs!


Sen kl 18.30 ska jag möta syster i centrum o så ska vi in på Vivo o handla o sen åker jag med henne hem till mamma för imorrn e det dags för BAD VID HAVET :D
 
Vi åker vid 9 på morgonen så därför ska jag sova hos de inatt! Nova klarar sig, jag ser till att hon har mat o vatten osv...
Vi kommer väl hem mellan 16-17 på eftermiddagen... Så det blir ju inte ens ett helt dygn.

Vet ni vad jag tycker ni ska göra då?
JO:



Ser ju ut att bli ännu en stååålande varm och svettig härlig  dag :D Så passa på vettja!!!
Ska själv fösöka sola lite på balkongen senare:)

Nää nu ska jag kika runt här, dricka upp mitt kaffe m.m

VI HÖRS!

Pöss på er alla möss, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0