Solbränd!

Aj aj aj!

Det började inte så lovande igår på stranden. Kort efter att vi kom dit började det regna men jag o mamma badade ÄNDÅ - så skönt. Men sen började det åska o blixtra oxå så då satt vi ihop kurade med handukar på stranden...

Till sist sprack det upp o blev riktigt fint väder, för fint. För jag har än en gång lyckats med det jag looovar mig själv VARJE SOMMAR att inte göra - nämligen bränna mig. Värst e det på baksidan av låren så varje gång jag sätter mig säger jag AAAJJ! Höhö, skyll dig själv Becka!

Vi hade iaf en dunder mysig dag.

Kom hem till mig vid 17.30 tiden ca. Tittade på en film.Duschade... 19.30 var jag BAJS TRÖTT så jag gick o la mig o somnade, vaknade några ggr, varav en gång vid 23 tiden då jag gick upp o tog mina sömnisar - sen sov jag till klockan var ÖVER 10 imorse. OMG säger jag bara...

Men nu känner jag mig faktiskt utsövd. Men d e så satans VAARMT!!!

Ska grilla med Marie o Ing-Marie i eftermiddags ser d ut som, pratade med de igår så vi ska höras lite innan. Det blir väl runt 16-17 tiden. Ska bli myys...även fast jag har skiiit ooont att sitta!
Nedre delen av ryggen e oxå bränd o gör ont men den gör sig inte påmind så ofta som baksidan av låren... örutom att jag sov HELT utan täcke inatt - hade så ont!!!

Nu e jag inne på min 2:a kopp kaffe. Ska väl försöka tvinga i mig nått att äta så småningom, men känner inte alls för d i värmen o smärtan, hihi.

Tog kort igår oxå men de visar jag senare, nu e min mobil på laddning...

Hoppas ni får en bra dag vänner!

BIG HUG!


Kommentarer
Postat av: Defekten

Smaska på med fuktighetskräm, hela tiden, varje kvart. Gärna med aloe vera men om du har, ta annars vad som helst, bara du ger det fukt. Det brukar lätta lite då iaf. Lycka till :)

2009-07-04 @ 14:30:19
URL: http://defekten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0