SockerSug

Ja jag solade ganska exakt 1 timme, sen åt jag middag o drack kaffe o pratade med mammsen om på fredag...

Nu har jag ett ENORMT SOCKERSUG!
Eller jag kanske ska säga CHOKLAD SUG...

USCHA MIG, SKA INTE, FÅR INTE - MEN FRAMFÖR ALLT - KAN INTE, NO MONEY U KNOW...

Men d går nog över så småningom. Tänkte titta på filmen MIN STORA KÄRLEK  ikväll kl 21, den e såå himla bra - love it big time!!!

Innan dess tänkte jag TVINGA in mig i duschen eller badet - har inte riktigt bestämt mig för vilket ännu, men d lutar åt ett bad.

Nova älsklingen e alldeles utslagen av värmen stackarn. Hon har bara legat heeela dan på skuggiga o svala ställen...
O mammig e hon oxå som bara tusan<3
Imorrn e det dags för klo-klippning av fröken, tänkte hon skulle slippa d den första dagen hon e hemma.

Sen behöver jag föra över mina bilder från mobilen till datorn så jag ska försöka ta tag i det oxå...
Låter det hålla på medans jag ligger i badet tror jag...

Japp, thats it for now!

Höres vänner<333



Mina vackra flikkor - saknar dig sååå Nellie (R.I.P) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0