Skit sikken dag...

Skickade iväg Susana vid 11.30, hade sån mens värk o ville vara själv. Satte på en film o la mig i soffan - och somnade. Vaknade precis när filmen var slut, gick o la mig på sängen o tog min filt för jag frös så in i helvete, somnade om o sov tills kl var ca 15. Skit asså, men jag tror att jag behövde det.

Nu har jag precis ätit middag - duktiga Becka och sitter o dricker kaffe för att förhoppningsvis piggna till.

Får väl se om d blir några kort på lgh idag eller inte, vi får se.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe o leta rätt på min katt som jag tror ligger o sover i garderoben.

Hade bra♥


Jag på bion med 3D glasögonen ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0