Sjunger fortfarande!!!

Nu har jag fixat MASSOR här hemma. Tavlorna sitter på plats fint tycker jag, jag ska ner i källaren med hjälp av E med mina stora högtalare o lilla cd spelare (lyssnar ändå bara på musik på datorn), tagit kort o lagt in en annons på blocket om datorn...
Ätit frukost kl 13 ha ha ha!

Ja E kommer strax efter 15, vi ska åka o bada - ska bli såå skönt att ligga på en strand :D

Och jag har fått det jätte fint o hemtrevligt här hemma nu. Ljust o fint tycker jag, känns lite tomt ännu men jag kommer nog vänja mig. Känns som om jag börjar tycka om min lgh o mina få saker jag har nu!

MAN FÅR GÖRA DET BÄSTA AV SITUATIONEN!!! OCH ACCEPTERA DET!

IM HAPPY - HAPPY - HAPPY - HAAAAAPPYYYYYY♥

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0