Pysslat...

Nu har jag gjort lite allt möjligt. Bla kopplat in skrivaren till min laptop så nu kan jag skriva ut saker från den...

Gjort ett nytt laptopskin som ser ut såhär:



Dålig bild - tog den med min kassa digital kamera...

...som jag även nu kan börja använda mer när jag kopplat in skrivaren...

Pysslat med lite bilder...

De här e fina o roliga, det e Nova från i mars tror jag ca...



Just d, tog kort på solstolen oxå...så här ser den ut. Ha i åtanke att den e ca över 25 år gammal - alltså äldre än mig!



Tog lite Nova kort nu oxå:


Min bäääbis<333 På sista kortet så leker hon med min fot - o nej det e inte min mage som e såå stor o sticker ut - det e mina boobs...

Sista kortet jag bjussar på e på mig själv...



Jaaa, ikväll ska jag ta ett bad...ska bli så skönt.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 16 för då ska Susana komma o hämta busskortet jag fått låna...vet ej om hon stannar.

Vet ni en sak?

Jag har trååååååkigt!!! Ovanligt va!

Nää nu ska jag sluta.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0