OMG Nu HAR jag varit duktig!

Jag har:

  • Sprungit 3 ggr till tvättstugan o tvättat...
  • Vikt in alla kläder i skåpen
  • Möblerat så nu e det bättre runt datorn :D
  • Ätit middag (duktig sa jag jaaa)
  • Duschat mig och rakat benen m.m (ja jag behöver ju inte nämna allt)
OMG SÄGER JAG BARA!!!!!

Möbleringen blev bra men jag måste ändra tavlorna lite så det ser rakt ut, men det tar jag imorrn eller nått.
Tvättstugan gick oxå super bra - inga problem alls denna gång :D
TVINGADE mig att vika in tvätten på en gång sen och att äta middag.
Duscha längtade jag efter så d var no problems...

Jag var sååååå satans trött innan jag åt mat så det kändes som om jag skulle somna... Men efter lite mat o en dusch blev jag genast mycket piggare :D

Tommy hjälpte mig att koppla in högtalaren och basen i laptopen igår oxå så jag har poppat musik på dunder volym nästa ända sen jag kom hem,, snacka om att det e skillnad på ljudet nu asså :)

Vill ni se hur rolig jag ser ut nu?





Värsta turbanen :D

Ha d gött ikväll ♥

Nu ska jag bara softa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0