Och regnet det bara öser ner...

Vaknade med ett ryck kl 9.30 när mamma ringde "för såkerhetsskull" för att se att jag var vaken...hmm, inte sovit så länge på flera veckor.

så d var bara att häva i sig en halv kopp kaffe, gå till mormor o hämta busskortet, åka till hallunda o gå o hämta mediciner på psykosöppenvården, sen bussen till mormor där jag fick stanna en stund o pusta ut. fick även frukost o kaffe igen av henne, gulliga hon<3

som ni märker e jag lat, orkar inte ens göra stor bokstav där d ska vara d, men men.

efter kl 15 ska jag hämta ut mitt pencilin, sen kl 16 kommer susana...

o nu kom det en mammig nova oxå<333





bye bye for now

Kommentarer
Postat av: alec

haha du får bombadera mig med hur mycket kommentarer som helst :P



vaaaaaaaaaa sydde du utan bedövning, ajj, men det är skönt med dom sprutorna, jag brukar titta på :)



vad gör du nu då?

2009-07-09 @ 13:42:47
Postat av: alec

haha jaa vi har tv.. men vadå jag tänker fan inte betala för 1 och 2:an helvete heller tittar ju inte ens på dom.. :P



haha jag fattar inte heller att jag vågade ljuga haha mne men..



nää jag skiter i läkaren..orkar inte. mår inte så bra just nu.. men visar det liksom inte-.

PUSS

2009-07-09 @ 14:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0