Ny människa!



Tog smärtstillande för nån timme sen o den börjar hjälpa mot mensvärken nu - satan i gatan va ont jag har!!!
Och så har jag precis tagit en dusch o genast känner jag mig som en ny människa!


Nu tänkte jag sätta mig på balkongen o läsa lite skvaller o messa till Lena (kusinen) o höra om hon haft en bra dag.

Längtar tills imorrn. Då ska vi grilla jag, mamma, Lena, mammas väninna o son!!! Med mycket att dricka till (ja ni kan nog gissa - slutar väl på puben som vanligt kanske?)!

DET SER JAG FRAM EMOT :D

Nää nu skvaller som sagt.

Pöss pöss möss :)

Kommentarer
Postat av: AnnieC

Hej vännen!

Tack så mycket, känner mig redan lite bättre :)

Hehe, jag vet inte riktigt, har ingen aning om när Peter ska jobba, det är ju bara då jag åker ner dit. Det kanske blir om ca 2 veckor eller något, men jag vill inte lova något. Men jag hör av mig! :)

Hur är det med dig då? Kram!!

2009-07-28 @ 21:26:03
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: Jenny

Läste din kommentar till Alec, och jag måste säga att den faktiskt satte ett spår i mig. Det du skrev prickade så rätt, hur ogärna jag än vill medge det.

Det spelar ingen roll hur många yttre faktorer man förändrar, eftersom "monstren" inombords alltid kommer att finnas kvar ända till man slutar fly ifrån dem.



Så självklart egentligen, men långtifrån enkelt.



Det jag ville säga var väl egentligen "bra skrivet!" :)

2009-07-28 @ 22:12:45
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0