My day is soon over!

Yes!! E så satans trött.

Jag har badat o fixat mig...D var super skönt!!!
Och så har jag diskat o förberett för imorgon bitti, skönt att ha det gjort!



Nu blir d väl lite tv tittande för mig innan säng dags. CSI kl 21!!!
Sen e d Law and Order kl 22, vi får väl se om jag orkar titta på det...

Efter det kommer jag iaf garanterat krypa ner o sussa.

Imorrn blir det maxi med mamma o sen tvättstugan! Sen ska jag försöka ta mig ork att gå ut med min lilla ylande sak här hemma (brukar kalla henne Nova)...Hon e sååå sugen på att gå ut den lilla saken<3

Nu ska jag bara kika runt lite på datorn...

Hörs imorrn, tror inte jag skriver nått mer idag.


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Hej på dig! För att få ett svart ♥: Tryck ner "Alt" samtidigt som "3"... Har du en laptop tryck ner Fn+ Alt och "L" (blå 3:a)...

Good luck och Natti-natti ;)

/A



2009-07-16 @ 22:39:26
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: alec

vad roligt att det går bra med maten :)

allt bra idag då?

2009-07-17 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0