Mormor...och min mobil tack!

Ska gå till mormor snart nu...ska vara hos henne kl 11.

OCH NU BÖRJAR JAG LESSNA PÅ RIKTIGT. SKICKADE IN MIN MOBIL DEN 10:E, IDAG E DET DEN 23:E OCH INGET ORD FRÅN DE OM NÄR JAG FÅR TILLBAKA DEN.

Snacka om att man har blivit bortskämd  med mobilen - jag känner mig NAKEN!!!

Jag mejlade de i måndags o då skrev de att jag bör ha tillbaka den den här veckan, men hallååå - det e lixom bara 2 dagar kvar på denna vecka nu. Om den inte kommer imorgon ska jag skicka ett argt mejl till de - så d så!

Har iaf ätit frukost o bytt på sängen. Ska ju städa med susana senare idag så då passade jag på att byta på sängen oxå :D
Så ska jag ta ett bad ikväll:D


Aja.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0