Lite Godmorgon...

kan jag säga nu...



Somnade runt 7 och vakade nu vid 9 och de 2 timmarna sov jag sköönt så nu känns d bättre!
Men jag e lite nervös över mötet med min kontaktperson på ÖV ändå...

Jag har iaf ringt mormor så jag får låna busskortet tidigare, det var ju snällt. Går o hämtar d vid 11.30 tiden o sen åker jag till Skärholmen o går på ÖoB...
Sen får vi se om jag hinner hem imellan. Ska vara i Hallunda kl 14 så d borde jag om d inte e skiit mycket folk o långa köer som d brukar vara. Men annars åker jag direkt till Hallunda...det löser sig.

Åhh va skönt d var att sova nu...

Ja så nu ska jag väl ta o äta frukost snart osv osv...

Hörs vänner.

Puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0