Jahapp...

Det kanske blir skärholmen iaf...susana har inte hört av sig så jag antar att hon kommer om 20 minuter...

ångesten har lättat draastiskt faktiskt, fast jag fortfarande känner av den... men nu kan jag andas skapligt iaf...

måste köpa 2 limpor cigg (de billigaste) o glödlampor oxå...

please låt mig hitta nån billigt ställe där de säljer billiga limpor...

shit kommer bli av med minst 800 spänn nu... plus minus noll

aja sen ska jag bara ha mat resten av månaden så d fixar sig nog även om d blir tufft som varje månad...

blää

VI FÅR VÄL SE VAD JAG KOMMER HEM MED???

(förlåt om jag är så ärlig med hur jag mår här, men jag MÅSTE få skriva av mig)

KRAMAR TILL ER SOM BRYR ER O FÖRSTÅR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0