Jahapp, thats it?

Nu har E varit här...

Vi gick en koooort promenad på ca 15-20 minuter bara för att få lite frisk luft och det var skönt, jag behövde det lilla kan jag säga. Så nu har jag precis diskat upp efter middagen jag åt innan hon kom.

FATTAR NI? JAG LAGADE MAT OCH ÅT ENSAM...KORS I TAKET+

Tänkte ta en dusch lite senare...tänkte att jag väntar så länge som möjligt med den för att jag kan bli väldigt sömnig efteråt eller väldigt pigg - lite olika...
Och jag får ABSOLUT INTE somna nu...

Tidigast kl 21.00 får jag lägga mig men då ska det vara för natten oxå...Ska försööka hålla mig uppe till 22 ändå...

Ska se om d e nått kul på TV ikväll eller nu?

Sen måste jag kolla om d var imorrn jag bokade tvättstugan...

Aja.

Puss på er!

/BECKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0