Idag ska jag må bra!



Godmorgon alla som läser detta!!!

Jag gick o la mig strax efter 21.35 igår, somnade väl efter 22 nångång - så skönt. Mindre skönt var att jag vaknade kl 3 inatt mest för att Nova väckte mig. Jag gick upp o tog en cigg sen gick jag o la mig igen. Då började mås-jävlarna skriiika utanför mitt fönster, det lät som hund skrik, som om en hund blir torterad o skrek därefter så då tänkte jag jaha visst att jag kommer lyckas somna om nu...men efter en stund gjorde jag det och vaknade ganska prick 8, lite innan!
SÅ SKÖNT!

Funderar på att gå på öppna mottagningen till distriktsköterskan ang mina brännskador. Den ena blir bara värre o gör så satans ont, jag har ju inte rätt grejjer att lägga om d med heller utan bara vanligt plåster...hmm, ja jag får fundera lite till...

Annars har jag lovat min lilla bäbis att vi ska gå ut i koppel idag, det var typ 100 år sen sist så jag gissar att hon kommer vara väldigt försiktig precis som hon var de första gångerna, men men.

Kl 14 har jag tvättstugan - mindre kul men men...

Och efter den funderar jag starkt på att gå en kvälls/långpromenad. Om det inte e föör varmt. Ser ju ut att bli fint väder idag :D

VAD SKA NI GÖRA IDAG DÅ?

SKULLE VARA KUL OM NI SOM E HÄR INNE LÄMNAR EN LIIITEN KOMMENTAR OM VAD SOM HELST BARA SÅ JAG VET ATT NI FINNS...


Hursomhelst, hoppas jag att ni mår bra - det ska iaf jag göra idag:D

Kram & Puss



/BECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0