Hemma och trötter *jäsp*

Herregud va kul d blev igår. Grillning med det helt spontant för en av mammas kompis dotter kom med sina barn o undrade om vi ville grilla. Vad säger man? JAAAAA!

Och så fick vi träffa de söta små barnen igen, den minsta - Diana - var bara 10 dagar första gången jag träffade henne o fick bära på henne. Nu e hon drygt 1 år och har precis lärt sig gå, hon va sååå söt. Mamma tog naturligtvis massor med kort på oss så hon ska skicka de sen... KUUUUL!!

Nu har varit hemma drygt 1 timme, kanske mer, duschat, diskat o fixat med diverse saker. Sov hos mamma inatt för d började ju spöregna o det blev rätt så sent...

Nu väntar jag på att kaffet e klart. Måste få i mig d så jag piggnar till, jag e sååå trött även fast jag sov från ca 23.30 till 10.45 idag cirka...Shiiit...

Sen ska jag bara slappa. Titta på nån film osv osv.

BTW - IMORRN MÅÅÅSTE JAG RINGA ANGÅENDE MIN MOBIL JAG LÄMNADE IN FÖRRA FREDAGEN. DEN JAG HAR NU LYYYDER FÖR I HELVETE INTE - GRRRR. VILL HA TILLBAKA MIN ROSA O FUNGERANDE MOBIL ♥

Ha d bra. Ska försöka ladda upp mina bilder sen - om jag orkar, hihi!!


Bild från psyk i mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0