Heeejjj!!!

Tack för kommentarerna måste jag bara säga ♥ hihi



Vaknade utsövd kl 7.45 ca. Har nog aldrig känt mig så här utsövd nångång tror jag... Gick o la mig vid 22, LÄSTE istället för att spela Super mario o d tog inte många minuter innan ögonen gick i kors. La i från mig boken - sen minns jag inget mer. Så jag måste ha somnat senast 22.30... HALLELUJA MY GOD THAT WAS NICE!!!

Nu sitter jag här o dicker kaffe - mmmums.

Mamma kommer ringa vid 8.30-9 tiden för o väcka mig - men jag e redan vaken ha ha!
Vi ska handla på maxi sen, jag ska hjälpa henne, jag ska inte handla nått - har lixom bara 48 kr kvar...
Men mamma sa att om jag behöver nått så skulle hon köpa d till mig o det enda som börjar ta lite slut här hemma e kaffe o kattmat till min varg♥

Sen skulle vi kolla på bikini trosor till mig oxå - de har rea - men jag tvekar att det finns några i min size :( Aja - ge mig nån månad eller 2 till - DÅ JÄVLAR!!!

IDAG KÄNNER JAG LIVET I MIG!!!

Vem va d som sa så, jo fylle pappan till granne i madicken filmerna nu kom jag på det!!! Va fan hette han? Abbes pappa! Aja skit samma - det e så jag känner iaf...

Kl 14-18 har jag tvättis - behövs för tvätten när nästan ända upp till taket! Hihi!

Nää nu ska jag sluta babbla...

SKRIV GÄRNA VAD NI SKA GÖRA EN FREDAG SOM DENNA! ROLIGT SOM TRÅKIGT - DET E ALLTID KUL ATT HÖRA VAD ANDRA HAR FÖR SIG!

KRAMAR TILL ER♥



En rolig sak ni ska veta - JAG GICK UNDER SMEKNAMNET "KINESEN" PÅ MORGONEN NÄR JAG BODDE HEMMA!
Mamma tyckte jag såg ut som en kines när jag var nyvaken - o jag tror hon har rätt :D

Kommentarer
Postat av: alec

haha jag tycker att han ser yngre ut :P



varsågod, tack själv..



Vad gör du nu då?

krama

2009-07-17 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0