Grillning soon...


Me just NU!


KL15.30 blir d grillning. Ska bli trevligt!!!

Men jag e så vaarm...svettas som en gris (om de nu svettas)...

Har diskat, och torkat lite bord o pysslat här hemma. Målat naglarna har jag oxå gjort!


Resultatet: Ljuslila nagellack med glitter.
INGEN BRA BILD MEN WTF!!!

Nu kommer säkert många reagera - men jag säger det ändå.

JAG HOPPAS DET BLIR MOLNIGT OCH BÖRJAR REGNA O GÄRNA BLÅSA LIIITE!
Så då har jag fått d sagt oxå.

Vi ska sitta under tak så grilla kommer vi göra iaf...

Ska väl börja gå om ca 20 minuter orkar inte SPRINGA upp för backarna just idag, därför går jag i god tid! Ska packa ner det jag ska ha med mig oxå...

Nää nu ska jag gå o smörja in mig igen, som jag fick en kommentar om i förra inlägget...Tack tack!

Ta hand om er, får väl se när jag kommer hem...

PÖZZ<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Såå fin bild på dig gilla

2009-07-05 @ 10:33:14
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0