Grillning i solen, med drinkar i handen...

Ska bli så mys idag. Men det händer lite annat först.

Kl 11.15 ska jag möta mamma på Maxi, vi ska båda handla lite.

Kl 13.50 kommer min psykolog o hämtar mig, har tid kl 14 hos henne idag.


Sen blir d grill dags runt 16-16.30 tiden! MYYYS!!!

Vaknade första gången kl 7.35. Gick upp för jag trodde inte jag skulle kunna somna om, drack lite kaffe o rökte. Men jag hade skit ont i halsen o tänkte nää nu blir jag sjuk. Kröp ner i sängen igen o lyckades slumra om till nu för en stund sen då mamma ringde o väckte mig. GUUUD VA SKÖNT! Halsontet e borta o jag känner mig genast mer utsövd - så jag orkar med kvällen, för d lär nog bli sent innan vi kommer hem - brukar bli det iaf!!!

Så nu ska jag ta o klä på mig, äta frukost osv osv.

VILL ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIGT BRA "LILL-LÖRDAG"!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sophia

Dina planer för kvällen låter riktigt trevliga! Själv ska jag vara hemma å tvätta...mindre kul, men jag ska åka utomlands på tisdag å då vill man ju ha favvoklänningarna rena :):) Ha en fin kväll. Kramar

2009-07-29 @ 11:32:57
Postat av: AnnieC

Haha, om han kommer ihåg dej?

Du, så som vi va sist där nere, så kommer han nog aldrig glömma dig :P

2009-07-29 @ 12:37:14
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0