Gooooood Moooorniiing....



Först vill jag svara till Anonym: Som du vet har jag Borderline och det e då oxå väldigt vanligt att man har ett självskadebeteende. Den här gången har jag bränt mig med cigaretter...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaknade när kl ringde kl 8 men kom inte upp förrän 8.30. Vanliga Becka börjar komma tillbaka, he he he.
Sitter o dricker kaffe.

Kl 11.45 ska jag tillbaka till vc för att de ska kolla mina brännsår o antagligen lägga om det igen...suuuck.

Annars har jag NADA att göra idag, eller jo jag MÅSTE ringa tele2 ang min mobil som bara strular. Måste leta upp papprena på garantin o när jag köpte den bara först. Så får jag höra vad de säger, om jag ska lämna in den eller inte...

Vad ska Ni göra idag då?

Här e d skit väder så man känner ju inte precis för att gå ut heller...Aja.

Vill iaf önska er en bra dag.

Kramar

(glöm inte att jag fortfarande tacksamt tar emot förslag)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hmmm, jag tycker att du skriver bra/intressant redan, och öppnar dig mycket på din blogg. Men det skulle ju va rätt så intressant å veta lite vilka mediciner du käkar, å har haft förut. Men det kan ju vara ganska privat.. Sen har jag ett förslag att du ska ha typ en "Saker jag minns" kategori. Är ju kul å få veta vad du gjort innan du började blogga, saker man inte vet om..både bra och dåligt. Lite förslag fick du nu iaf :) Ha en fin dag!

2009-07-10 @ 09:38:39
Postat av: alec

hej gumman..

snälla skriv inte vad du har gjort.

du påverkar :S förlåt om jag kränker dig men tänk om hon eller han som skrev och fråga mår dåligt och får ideer :S



hoppas du mår bra..

krama

2009-07-10 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0