Goder Morgon folket :D



Nova va så snäll så hon lät mig sova ända till 5.30 - nästan!
Mammas ♥

Så jag gick upp, satte på kaffe bryggaren osv.

Nu sitter jag här med min kopp kaffe och det regnar ute - sådär mys regnar ni vet. Fattas bara en öppen brasa o nån att dela filt med, hihi...

Aja.

BTW Igår gick jag o la mig vid 21.30 tiden. Då såg jag att jag hade haft 111 besökare denna vecka. Och typ inga kommentarer. Bara några enstaka från gulliga pesoner som jag tror vet hur glad jag blir när nån skriver några rader. Men ni andra 109 OKÄNDA besökare, varför orkar ingen av er skriva nått NÅÅNGÅÅNG?? Kanske ska säga det igen.

Ja jag har bloggen mest för min egen skull, men om ni ändå e inne och läser (jag ser vilka ni e), varför inte slänga iväg några ord och göra mig glad? Det kanske e för mycket begärt, men jag försöker kommentera alla de bloggar jag läser... Men ni kanske inte läser utan bara GÅR IN PÅ SIDAN OCH UT IGEN? Men VARFÖR DET DÅ UNDRAR JAG...

Ja nu vet alla  SOM LÄSER DETTA att JAG BLIR JÄTTE GLAD OM NÅN ORKAR LÄGGA NER NÅGRA SEKUNDER AV SIN TID PÅ ATT SKRIVA "Hej, hur e det?" eller "Ha d bra" eller om man vill kommentera om det jag skrivit.

DET FÖRGYLLER MIN DAG - ÄVEN OM JAG HAR BLOGGEN MEST FÖR MIN EGEN SKULL...

Nog om detta, nu ska jag uppdatera min matblogg.

Kram till er alla ändå - som e här inne men inte kommenterar....


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Första kommentaren. Hur är det? Kram

2009-07-20 @ 07:45:42
URL: http://anglabarnet.blogspot.com/
Postat av: F

Jag trillar in här då och då men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner inte dig IRL och har inte läst din blogg särskilt länge, så det är svårt att veta vad jag ska skriva helt enkelt.

2009-07-20 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0