Goddag folket!



Hur mår ni today då?

Själv känns det bra - kanske lite för bra?!

Vaknade o gick upp strax efter 8.30 o var dunder trött även fast jag lyckades somna i skaplig tid igår. Mamma ringde som vi bestämt strax efter kl 9 för o väcka mig.
Sen begav jag mig till ÖV för o hämta meds o fick även prata en stund med en av syrrorna där. Jag berättade om min oro för den kommande terapin o det blev ju inte bättre när hon sa: "Du kommer ha MER en ett heltidsjobb när detta startar, bara så du e beredd på det!" Hon gav mig även rådet att det e det jag ska säga till folk så att ALLA FÖRSTÅR vilket jobb som väntar mig i höst...

Efteråt sprang jag in på LIDL o köpte billigt smör o mjölk sen hann jag med bussen hem. Va hemma strax efter 11. Då åt jag brunch o nu sitter jag här o dricker andra koppen kaffe...

På tisdag kommer min psykolog tillbaka, jag har tid hos henne då. Ska bli skönt att få prata med henne igen, även om jag e nervös - för jag har fått reda på att hon vart jätte orolig sist de la in mig - jag var verkligen jätte sjuk (psykos) o det har tydligen "skrämt" henne... Så det kommer bli lite pinsamt att träffa henne oxå eftersom hon säkert kommer berätta hur jag var o vad jag sa osv osv, men men....

Nä nu ska jag väl uppdatera min matblogg lite oxå :D

Lämna gärna några rader efter er om ni ändå kommit så här långt! Skulle göra mig glaaad, tralla la laaaa!!!!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: alec

hej tjejen.. hur går det med maten? (nyfiken) _:)



det är bara bra med mig :) själv?

kram

2009-07-16 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0