Droppen på isberget...

Jag har sån jävulusisk dunder ångest för att jag köpte godis o ÄCKEL o inte kunde LÅTA BLI...

Sen blev d ju inte bättre när E messade o sa att hon inte kan komma alls idag...

Jag höll på att börja gråta, stängde av mobilen i ren ilska o ångest - och somnade... Låg i sängen asså...

Men nu har jag panik sms:at Susana o frågat om hon kan följa med mig till Skärholmen idag. Hon sa att hon kunde o att hon kommer till mig kl 17 - men jag vågar inte tro på d förrän jag ser det.

KLARAR INTE AV ATT BLI BESVIKEN GÅNG PÅ GÅNG...


Ångesten sitter kvar som en stooor fucking jävla klump o jag har bara lust att stoppa fingrarna i halsen...

JAG ÄR ÄCKLIG!!!!!!!!


Svag, blyg, feeeeet o äcklig jävla kossa e vad jag e... o så får jag ångest över OM jag ska köpa de där 2 sakerna...Jag skulle faktiskt inte dö av att inte köpa de... Ja JAG VILL HA, MEN BEHÖVER EGENTLIGEN INTE.
Inte 2 st iaf, kanske 1...
Men de e sååå billiga o om d funkar för mig VILL jag köpa 2 st...

Fan becka sluta nu, du vet inte ens om du kommer iväg. Susana kanske oxå säger om 1 timme - nää jag kan inte... vad händer då becka???

skära upp handlederna för en sån patetisk sak e inte tänkbart, OK!!!

Jaaa, jag e extra känslig nu. Vet inte varför, kanske för att jag ska ha röda veckan närsomhelst...kanske av andra skäl oxå....

GAAHHHAAAHHHAAHHHAAA

VILL BARA SKÄRA UPP BRÖSTKORGEN OCH TA UT DEN TUUUUNGA ÅNGEST STENEN - SÅ JAG KAN ANDAS...

pallar inte när d blir såhär...



Kommentarer
Postat av: alec

det blir bättre jag lovar dig det...



kram

2009-07-20 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0