Börja om från början!

Vi hade (jag hade) jätte trevligt igår. Slutatde med att jag, Ing-Marie, Helle, Helles mamma  Anki och Marie gick på Alby puben o sjöng karaoke. Jag minns att jag hånglade med nån kille som sa att han var 3o INNAN jag talade om hur gammmal jag var. Och att Ing-Marie hjälpte mig o låtsades vara min mamma för att jag inte skulle behöva ta hem honom. TACK GUMMAN.

OCH TILL BÅDA MINA MARIESIAR VILL JAG SÄGA:

TACK FÖR ATT NI FINNS. JAG ÄLSSKAR ER. OCH JAG SKA GÖRFA MITT ALLLRA ALLRA BÄSTA FÖR ATT INTE SKRÄMMA ER IGEN SÅ SOM JAG GJORDE SIST. NI BETEDER ALLT FÖR MIG. BARA SÅ NI VET!
(och Marie vi BEHÖVER prata ut om saker på tu man hand och försöka lösa det tiill det bästa, snälla lämna mig inte. Jag VET  att jag e jobbig som åker in o ut på psyk hela tiden men ALLA  och då mena jag verkligen ALLA  runomkring mig kan se de stora framsteg jag har gjort, och jag säger det ÄRLIGT VÄNNNEN  utan Dig hade jag inte gjort de. Du har betytt o betyder så mycket för mig. DET SISTA JAG VILL ÄR ATT FÖRLORA DIG. Jag menar det.l Allt ditt "tjat" alla "hårda" ord har faktiskt fastnat! Även fast jag blir inlagd då o då har hjälp mig så j-la mycket. Och jag vill och ska försöka vara där för dig lika mycket som du har varit här för mig....
JAG BÅDE TACKAR STORT OCH FÖRLÅTER STORT FÖR ALLT JAG HAR UTSATT DIG FÖR!
MEN DU ÄR EN SANN VÄN, OCH JAG HOPPAS DU KOMMER VARA DET ETT ATG TILL FÖR JAG ÄLSKAR DIG - DU E UNDERBAR.


Åter till IDAG: Inser NU att klockan bara e 7.05. Kanske därför jag fortfaranade känner mig full, trots 2 koppar kaffe....hmm.Har inge minne om hur mycket jag drack eller vad jag drack igår, minns bara att jag hade dunder kul!!!!

TACK MINA MARIEISAR, O ING-MARIE - TAACK FÖR ATT DU "RÄDDADE" MIG! JA DET MINNS JAG... i LÖÖVE U TOO GUMMAN, DU BETYDER MKT FÖR MIG OXÅ!

Vill ni se en bild på en bakfull Becka?

OK!


Höhöhö!
 Roligt eller inte.

Näänu ska jag gå o vila lr nått. Men Marie du kan väl ringa mig som vi sa, annars ringer jag lite senare. Tror inte du skulle bli så glad på mig om jag ringde NU kl 7.14, hehehehe!


PÖSS PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0