Blää...

Gick till vc. De kallade in doktorn o så tog de odling och så ska jag börja äta pencilin igen... Ingen kan vara gladare än jag...ehhumm...

Sen virade de in mig rejält oxå. Hur jag ska kunna duscha e ett stort frågetecken...



Men jag fick med mig några par plast handsakar iaf...sen armen får jag väl tejpa runt nån jävla plastpåse när jag ska duscha...SUUCK!!!

Återbesök på fredag redan, men när jag var på apoteket o skulle hämta pencilinet då hade de naturligtvis inte det hemma, så jag får hämta det imorrn efter kl 15. Tjohooo - vad livet e lätt...

Nu ska jag tvätta om 2 timmar.

Så nu ska jag inviga en handske o diska, sen slappa framför nån film.

Efter tvättis ska jag väl laga mat o sen tar jag nog min kvällspromenad till Maxi, behöver en del små saker...

Aja - roligare kan man inte ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Defekten

Gah vad jobbigt det är med infekterade sår och penicillinkurer. Känner med dig, var nyligen där själv :/ . Blev klar med penicillinet igår, thank god, så nu slipper man försöka komma ihåg det flera gånger om dagen.



Apropå duschen, köp babywipes ;) . Jag fick ta till det en dag när vi inte hade nåt vatten i kran. Man känner sig faktiskt ganska fräsch ändå efter några nävar av våtservetterna :D

2009-07-08 @ 16:23:29
URL: http://defekten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men hur har du bränt dig?

2009-07-10 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0