Bara resten kvar...

Ja nu har jag tvättat klart, lagat o ätit middag (o trots handske lyckats spilla mat kladd på mitt bandage på handen).

Druckit kaffe o rökt har jag precis gjort oxå.

Lilla Nova ligger o sover i garderoben så jag stängde dörrarna om henne nu för att kunna vädra ut den värsta mat doften, luktar köttfärs o lök i hela lgh - uuuusch!!!

Så nu e det bara resten kvar. Ska ta o ringa mormor nu, sen ska jag ta o packa in tvätten, lägga på rent lakan osv. Sen MÅSTE jag pallra mig till Maxi.

Ska köpa:



  • Tsatziki
  • Bearneisås
  • Nån billig men BRA korv
  • Mjölk
  • Grädde
  • Yoghurt
  • Billigt Bubbelvatten
Och jag har endast några futtiga 100 lappar som ska räcka till den 20:e. Tjollahopp va kul!!! (ironi)

Funderar på om jag behöver köpa nått till lilla pälsiga damen jag har här hemma men jag tror inte det. Jag har nästan 2 kilo torrfoder o en oöppnad förpackning med flerpack blöt mat. Hon får klara sig den lilla saken...

Skulle vara gott med nån glass oxå men jag har inte råd o jag ska inte äta sånt, men iaf. Typ piggelin eller päronsplit skulle vara gott...aja vi får se.

Kanske kanske kanske unnar mig Mc Donalds Milkshake med banan smak på vägen hem - den e ju bara sååå god!!!

Yep thats it for now.

Hörs senare!!


Nellie ger mamma godnatt pussar den 9/2-2009 - Bara 1 månad och 1 dag innan hon lämnade mig.

R.I.P älskling
sakanar dig såååå<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0