Ba da Bing!!!!

Ett blogginlägg till ska jag väl klämma in idag...

Fick sällskap av mamma+syster på Maxi.

När jag kom hem blev jag sååå bajs trött så jag unnade mig en liten siesta - vaknade med ett ryck 13.40 så jag hann till tvättstugan o där gick allt felfritt för en gångs skull. Tvingade mig även att vika in kläderna på en gång när jag var klar!

Nu har jag precis solat på ballen nästan 1 timme - svettigt men skönt ändå. Hoppas d ger nått resultat snart bara...

Så nu ska jag ta o packa ner det jag ska ha med mig ikväll o till imorrn. Möter syster strax innan 18.30 i centrum...

Hoppas på hälrigt väder imorrn oxå men gärna liiite skugga!!!

Vet ej om jag skriver nått mer idag nu. Annars hörs vi imorrn kväll.

Ta hand om er sötisar!!!!

Pusseli puss!



/BECKA BUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0