Är det en God eller Icke God Morgon?!

eftersom jag vaknade kl 5.00...hmm



Säger jag iaf :D

What happens today då?

Ja, jag ska hem till mamma o syster blev d bestämt igår. Mamma har fått MASSOR AV KLÄDER o eftersom hon har gått ner i vikt kan vi typ ha samma storlek, med vissa undantag iofs... Så jag ska få komma o titta om det e nått jag vill ha o behöver. E ju alltid kul med kläder...hehehe.

__________________________________________________________________________________________

Blev en paus på ca 20 minuter för d kom en väääldigt kelig Nova:






MAMMA ÄLSKAR DIG MIN BÄBIS SÅ JAG TAR HUR MÅNGA PAUSER SOM HELST<333
____________________________________________________________________________________________

Ja som ni ser på bilderna hade jag inte så mkt val, kunde lixom inte skriva samtidigt....

Men nu gick hon o åt istället, det lilla livet<3

Jag ska ringa mamma när jag känner för att komma. Hon sa igår i telefonen "Vänta inte utan ring när du känner att du e redo o komma"

Ha ha, jag ringer nu då.

"HEEEJ MAMMA, JA JAG VET KLOCKAN E BARA 5.50 MEN JAG E REEEEDO NUUU"

Nää så taskig skulle jag aldrig kunna vara.... men lite kul skulle d vara om jag vågade, hihi...

Nu ska jag gå o ta mer kaffe o röka upp resten av min cigg.

Bye bye for now!

SKRIV GÄRNA NÅTT KUL TILL MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0