Ännu en morgon!

Tänk att det blir en ny dag varje dag...Konstigt...



Ja jag vaknade faktisk kl 8.20 då väckar klockan ringde men jag var dödstrött. Kunde inte somna alls igår, så jag gick upp flera gånger, till sist satte jag på en film men stängde av den så jag somnade väl runt 2.30. Yjjoohoo!
Så när jag TVINGADE mig upp ur sängen nu var jag inte vid medvetande. Gjorde kaffe, rökte osv...men sen kröp jag ner en stud igen o gosade med en mammig Nova o spelade lite spel på mobilen. Så nu e jag uppe igen o det känns som om jag är vid medvetande nu iaf, ha ha ha...

Idag är en tråkig dag, det känner jag på mig. Inte bara på grund av vädret - ja jag skulle vilja ha liiite finare väder trots att jag sagt tvärtom, men d betyder inte att det måste vara 30 grader i skuggan - jag har inget speciellt jag ska göra idag...Tråååk. Vid 17 kommer E, det e det enda jag vet ska hända. Annars - NADA! Men jag ska tvinga henne o framförallt mig själv ut på en promenad tror jag. Behöver få frisk luft. Kan ta med mig mina stavar...D blir bra.

Frågan e bara vad jag ska göra tills dess...Skulle behöva städa, men d tänkte jag ta med Susana som kommer på torsdag...Hmm, a jag får fundera lite...

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe, kika runt lite här osv...

Just d ska ju till mormor nu på förmiddagen o lämna busskortet kom jag på! Det e ju 1 sak att göra iaf :D

Ha en bra dag!

Kram på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0