A new day has come...



Vaknade kl 10 när mamma ringde. Hon förstår sig inte heller på mitt sömnbeteende. Ena dan vaknar jag halv 6 pigg som en lärka - nästa dag kommer jag inte upp ur sängen om jag inte tviiingar upp mig efter att mamma har ringt typ 1000 ggr... Aaa d e väldigt märkligt...

Hursomhelst. Idag, ska jag - för första gången sen jag blev inlagd - träffa min psykolog igen... Hon kommer o hämtar mig kl 14.50. Känns pirrigt men oxå väldigt bra och skönt... Som jag förstod det ska jag fylla i de resterande papprena till remissen för terapin *pust*, men sen blir d nog mycket prat oxå kan jag tänka mig. Får INTE  glömma att ta upp hur vi ska göra med medicinerna...

Det känns som om jag börjar känna en svag doft av höst i luften redan nu. Och det är vemodigt men ändå väldigt väldigt spännande. Det känns som om det är den här hösten som kan vara början på ett friskt liv för mig.
Och kalla kårar kryper sakta upp längs min ryggrad...

Så mycket känslor inom mig, så mycket tankar - men än så länge ingen ångest!

Hoppas alla ni läsare får en riktigt bra dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0