Veterinären imorrn!

Flikkorna ska få sin 2:a vaccinations spruta(nej jag vet inte hur det stavas)!

Sitter just nu o kolla på Law and Order men har tröttnat.

Måste upp tiiidigt imorrn. För att ringa veterinären, pinsamt men jag måste fråga vilken tid det var. Jag e 99% säker på att det var kl 13.00 men det e lika bra o ringa o fråga...

Sen ska jag till psykologen kl 15.30 pust, hoppas jag orkar o hinner. Och sen ska jag till mormor o lämna tillbaka 500 kr som jag lånade till dammsugaren+lite annat!

Fullt upp imorrn med andra ord, men just nu känns det ganska skönt att ha nått att göra UTANFÖR lägenheten. Och så MÅSTE jag verkligen till min psykolog för vi måste ju prata om tisdagen. Vilken tid hon ska komma o hämta mig osv...

Jag har haft en ok dag idag iaf - men den har gått så satans fort bara!

Bokade en till tvätttid den 23:e, dan innan jag blir inlagd. Skönt då hinner jag tvätta de kläderna jag vill ha med mig!

Och så har jag bestämmt att jag ska köpa med mig liiite saker till psyk, tex Snabb kaffe, havremjölk och nått fint block och penna/pennor!

Sen ska jag NATURLIGTVIS ta med mig Nintendo DS min mp3... ja
Kommer säkert ta med mig hela lägenheten... Måste tänka på att inte ta med mig FÖR mycket! Ska ju hem nångång sen oxå...

Nu ska jag äta några jordgubbar:)

Men jag säger Godnatt nu!

Puss o kram vänner <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0