Tjuvringningar!

Tror det har börjat igen nu... Det e "nån" som ringer på min mobil med okänt nr. Ringde vääldigt sent igår natt oxå men då svarade jag inte...

Grejjen e det att jag VET VEM(VILKA) DET ÄR!

Japp!

Har "råkat" ut för detta förut när jag UMGICKS med dessa personer.
Hur kan jag då veta det?

Jo för det första så tyckte DE det var VÄLDIGT KUL att TJUVRINGA TILL ANDRA!
Sen så hände det mig varje dag i flera dagar, jag misstänkte då att det var de.
Så jag frågade de ärligt och de sa naturligtvis NEEEJ!
Men grejjen e den att då sa jag ÄVEN ATT JAG KOMMER RINGA TILL POLISEN OM DET FORTSÄTTER!
Tror ni att det ringde nån "okänd" nått mer?

NOPE!

En sak jag har att säga e bara:



Eller jag kanske ska hota med polisen IGEN???
Barnungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0