Skit vart har dagen tagit vägen?

Ja jag blev klar med tvätten vid 16.30. Gjorde tom fint i en av hyllorna i en garderob där allt låg huller om buller.
Det känns sååå skönt att för EN GÅNGS SKULL kunna packa SJÄLV vilka kläder och saker jag ska ta med mig till psyk. Hittills har det ju alltid blivit att nån annan har fått hämta åt mig...

Nu e det svart ute igen och jag HATAR det. Varför kan inte solen lysa HELA DYGNET??

Ja vad ska jag göra tonight då?

Funderar att titta på Sandor / Ida!
Fick den av vaktmästaren på mitt andra behandlingshemm! Hmm varför...Men tack tack!!
Haha nu fick jag roliga minnen från honom, han var rolig han. Jag skojjade en gång med honom när han sa " Jag ska gå ner i källaren och kolla om dammsugaren funkar" Då slängde jag ur mig frmför alla andra personal o tjejer "Ja du borde väl veta hur en DAM-SUGARE funkar"  Ha ha ha! Han blev alldeles röd i ansiktet stackarn...

Han var min gym instruktör oxå. Han hade själv styrketränat, varit kroppsbyggare så han gjorde ett schema till mig och hjälpte mig... Ja han va rolig han. Dennis Dennis!
Åhh nu saknar jag den tiden. Fan varför skulle jag börja tänka på den NU för...

Ja ja thats life!


Ringshyttans Behandlingshem
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0