Sådär!

Nu har jag fixat klart med tvätten! PUUUUST!!!
(krånglade som vanligt)

Så nu sitter jag med min "middag" här!
(endast 75 kcal)

Har även bytt till nya fina vita o blåa sängkläder som jag hittade i källaren. Och bytt gardiner i sovrummet, till ett annat par rosa med speglar på som jag hade i mitt flick/tonårsrum hos mamma...

Konstiga känslor blandas med en förundran över att världen inte står stilla och att även jag hänger med...på släp iaf.

Imorrn ska jag o mormor åka till NetOnNet i Slagsta o köpa en ny dammsugare till mig...299 kr...får låna av mormor som vanligt o till remsa så jag kan åka dit...

ja

Usch känns konstigt. Jag märker att det e många som mår dåligt, asså bland de jag följer/har kontakt med här på nätet.

(och då kommer genast tanken - JAG ÄR INTE ENSAM OM ATT MÅ SKIT)

SÅKLART INTE JAG VET DET
(men ibland känns det så)

Ja ja

Nu ska jag dricka det här äcklet oxå...

See ya


Kommentarer
Postat av: emma damm

Åh tack så jättemycket för ditt gästboksinlägg på min hemsida! Det värmer något enormt! Du kanske vill köpa en teckning? Kanske Britney teckningen? Jag ser att du gillar henne :-) kram

2009-02-11 @ 18:15:52
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0