Psyk...

blir det för mig snart!

VISSTE DET! HELVETE!

Jaja, den här gången ska det iaf bli både PLANERAT OCH FRIVILLIGT!
(Min idé jaa)

Psykologen ska ringa till "min" avdelning imorgon och prata med de. Vi pratade om inläggning om ca 3 veckor, runt den 24/2...
"Och då blir det ju frivilligt" säger min psykolog
"Mmm" säger jag
"DU VET HUR DET BLIR ANNARS, POLISER OCH ANDRA SOM BESTÄMMER ÅÅÅT DIG" säger min psykolog då.

JAPP!

Och vet ni? Hon såååg att jag har gått ner! Ja och jag kan tala om att jag har gått ner 8,8 kg på 11 dagar!
Ingen kan vara gladare än jag, men min psykolog gillade kanske inte min "metod" så mycket.
Men innan jag gick så fick jag ett par stavar att gå med.
JAG SÄGER JU DET JAG ÄR EN FEEET JÄVLA GRIIIIS

Ja men IM HAPPY liite iaf!
Har kommit UNDER mitt första mål!!! Som jag satte till ja, slutet på NÄSTA VECKA!

Här hemma har jag legat i soffan o tittat på nån film, som jag ej sett klart ännu. Nope, blev för rastlös...
Så jag hamnade här istället.

Ok, hur känner jag för att bli inlagd då?

Det känns OK hittills, att det blir planerat lixom, och att jag SLIPPER LPT,POLISER osv...
men..
Det är läskigt jag har ALDRIG under dessa år gort nått sånt. Asså gått med på det frivilligt!
Men jag måste göra det!


(bara de inte hindrar mig från min LIVSSTIL)


(ja jag e patetisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0