Ny dag idag då!



Ja jag har iofs varit vaken sen strax före kl10...
Jag drömde skiiit läskiga drömmar inatt. Bla en där jag lämnade flikkorna till några som jag INTE ville att de skulle vara hos.
 Jag vaknade 9.57 av att en hund skällde utanför sovrumsfönstret o genast fick jag PANIIIK när jag inte kände/hörde/såg bäbisarna så jag ropade o då kom de, mina små änglar...
Sen har jag drömt massa annat jobbigt oxå, att jag skar mig o fick operera bla...men wtf det var ju bara en dröm, puuust!

Vad står på att-göra-listan idag då?
Vet inte...eller jo, jag borde verkligen städa...

Men det e 9 dagar kvar tills jag blir inlåst o jag skulle vilja städa typ dagen innan... ja jag vet att man kan städa 2 ggr men jag ooorkaaar inte.

Skiit 9 dagar.
Vad har jag gett mig in på?
Vill inte, behöver, vill, behöver, vill inte - MÅSTE?

Ja ja!

Btw vågen pekade neråt 1kg idag så jag e glad, hihi!

4 dagar kvar tills jag får money money money...

Det blir väl en slööar dag idag oxå...
Men jag ska röra lite på fläsket iaf, så jag bränner några kcal!

Hursomhelst!

Ha en uuunderbar söndag!


Nova som riktig bääääbis <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0