New Day!

Japp jag e vaken! KORS I TAKET! Jag vaknade ca 9.45...

Sitter här med världens halsbränna men ändå dricker jag kaffe...smart!

Så nu ska jag ta och fixa med morgon bestyren, sen ska jag ta o gå ut med mina miljoner(3) soppåsar o sen gå till apoteket för jag har typ ingen medicin kvar hemma...

Skiiit vilken halsbränna jag har...BLÄÄÄ

Ja ja!

Vill bara önska alla där ute en bra dag!


Framtida tatuering?

===11.45==

HAHA! Tror ni jag har kommit nånstans ännu...Näädå! Tyckte så synd om mig själv pga halsbrännan så jag gick o la mig igen o fastnade i mitt mobilspel CSI NY! Som jag även spelade tills klockan var 01.00 inatt.

Men NU har jag ätit frukost. Så nu ska jag bara röka ciggen o dricka kaffet sen MÅSTE jag sätta fart!

Kl 13.50 kommer min psykolog och hämtar mig!
E skiit nervös av vissa anledningar, men det får gå som det går.

Men jag MÅSTE hinna till apoteket innan!

So long<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0