Melodifestivalen!

Japp idag har jag storstädat och diskat och skurat och bla bla bla!

Sen tog jag en låång varm dusch!
Sen satte jag på en film men den var så tråkig att jag hamnade här istället medan filmen passerade förbi på teven!


Sen strax innan kl 17.30 har mina fingrar varit domnade! Det är coca cola i de!
Jag börjar bli liite små bekymmrad. Tänk om de håller på att ruttna???


Säkert inte, hoppas jag, det troligaste är väl att jag antingen ärvt det som mamma har - 

Karpaltunnelsyndrom

(kan ni läsa om på vardguiden.se)

eller så kan det bero på mina skador jag har vållat mina (stackars) armar under alla dessa år. Jag har ju nedsatt känsel i 3 fingrar på höger arm...

eller så kan det vara att jag inte äter (så bra?)!

Funderar på att ringa vårdguiden! Men äsch! Nu börjar Melodifestivalen snart! Yiiihooo! Ska bli kul att se!!!!

Hörs later!



SCAAAAARY^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0