Maniska becka har nu städat...

och det ordentligt!

Jag har nog aldrig städat så här noga i hela mitt liv! I 1½ timme har jag "hållt på"!
 Jag har:

  • Dammat ÖVERALLT!
  • Skrubbat badkar, handfaten, och toan
  • Lyft ut alla mattor och skakat de, även den stora i vr o där var det hmm...saaand!
  • Dammsugit ÖVERALLT!
  • Dragit ut spisen o dammsugit där oxå+ torkat sidorna + golvet.
  • Torkat golven ÖVERALLT!
  • Kastat min stackars lilla växt som bara har blivit äten på o inte fått nått vatten på säkert 3 månader...
  • Diskat
  • Spikat upp 2 rosa hjärtan i trä som jag har gjort ovanför sängarna
  • LYSSNAT PÅ LÅTEN ON AND ON MED AGNES UNDER HELA TIDEN!!! DET BORDE JAG FÅ PRIS FÖR!!!

Ja det var säker nått mer men jag kommer inte ihåg det nu. Men iom detta så kan jag nu stolt tala om att jag har bränt
722 kcal!!!

WIIIEEE!!!

Ska nog ta o städa så här VARJE DAG!!!
Nää

Ja ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0