Lite av allt!

Idag har jag bla gått en POWER WALK på exakt 1 timme!!!

YEEAAH!!!! Brände mellan 558-629 kcal tack vare den! Så jag e nöjd!

Mat intaget har varit VÄLDIGT (lite) BRA IDAG!!!

Ska väga mig imorrn...spännande o läskigt! Men men!

Japp nää jag ska inte prata om "det här" på den här bloggen utan på min andra, som ingen vet att jag har, eller jo vissa UTVALDA! LIKASINNADE!

Har haft ångest attacker lite då o då idag men tack vare Oxascand har jag överlevt! Vad ska jag göra utan dig min älskade benso???

Japp! Eee nu tittar jag på BECK! Så bra!
Den e nogf snart slut o då ska jag sova!

Imorrn kommer E o då ska jag "tvinga" henne att gå ut o power walka med mig!!!!
YES!!!
Och på fredag ska vi SIMMA IGEN :D!!!

Jag ska looooosa fett!!


Bara IGNORERA DENNA BILD!!!

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Hejhej!

Gå gärna in på min blogg och tyck till om de tre personer du finner här - http://saabiina.blogg.se/2009/february/8-februari-09-daligt-bloggat-i-know.html



Kul att höra din åsikt om dem! (:

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kramkram

2009-02-09 @ 00:17:45
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0