Lillasyster!

Jag gick precis in på hennes blogg, och då har hon skrivit ett inlägg om hur mycket hon saknar mig och hur mycket hon älskar mig. Hur roligt vi har haft osv...

Hon slutar inlägget med orden "Jag älskar min syster mer än livet"

Det gör ont att läsa. Nu sitter inte tårarna långt bort. Som jag känner just nu vill jag bara springa till henne och krama henne hårt och ALDRIG släppa taget. Jag älskar henne så otroligt mycket, jag menar jag har nästan varit hennes mamma eftersom jag tog hand om henne så mycket när hon var liten. Jag saknar hennes leende, hennes röst. Jag vill att allting ska bli som vanligt igen.

Men jag har sagt upp kontakten med min familj! Det gjorde jag den 24 november 2008...pga av att min lillasyster som jag älskar så otroligt mycket skrev nått så elakt om mig så det resulterade i självmordsförsök, 2,6 promille, LPT, bältessäng och X-tra Vak!

Och jag e ledsen, men jag kan inte släppa det ännu. Du har fortfarande inte tagit bort det du skrev.
Det måste väl betyda att du fortfarande står för det och tycker så?
Även fast du faktiskt har bett om förlåtelse flera gånger.

Men jag antar att det e så. Den/dem man älskar mest e oxå dem som kan såra en mest...

Ja jag hade inte alls tänkt o skriva om det här nu men när jag läste hennes inlägg blev jag tvungen. Jag vet att hon inte läser det här(tror jag) eftersom jag aldrig har gett henne adressen...

Men jag vill iaf skriva att: Lillasyster, jag finns fortfarande. Inte i din närhet just nu. Men jag måste reda ut lite saker i mitt eget liv först. Jag SKA ta kontakt med dig igen. Just nu vet jag bara inte NÄR. Det kanske blir om 2 veckor, kanske om 3 månader. Kanske 1 år? Jag vet inte.

Men en sak vet jag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0