Krossat glas och psykologen idag!

Det första orkar jag inte ta upp nu. Men jag ska till psykologen idag... Om ca 50 minuter kommer hon och hämtar mig!
Usch, nervös. Varför vet jag inte, tror jag.

Jag hoppas att jag får nått besked om terapin...NÅNTING iaf!!
Jobbit och gå här dag ut och dag in ovetandes...

Har iaf gjort mina dagliga morgonsysslor...Och duschat!

Mitt paket har kommit från discshop så när hon kör mig hem sen tänkte jag be henne släppa av mig vid hydro där jag ska hämta det... Det blir tom lite kortare väg att köra för henne då så jag tror inte det ska bli nått problem!
Jag TROR iaf att det e från discshop för jag har ju inte beställt nått annat.

Så sen när jag kommer hem ska jag titta på DÖDEN KLÄR HENNE!!
Ohhh kuuul!

Nää nu måste jag gå och ta min 2 medicin 25 mg oxascand...

Usch.

Just d fick brev från FK oxå... de har höjt mitt bostadstillägg med ca 500 kr! Det tackar jag för nu när hyran har höjts!!

Vet inte riktigt hur mycket jag kommer få ut totalt i månaden nu men jag tror d blir närmare 10000...
Japp.

Ja ja!

So long darlings<333


FAT BITCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0