Jepp...

vet inte vad det e för fel på mig. Somnade strax efter 1.00 inatt och ändå så vaknade jag kl 7.07 imorse..
Nått e fel...kanske.

Idag så MÅSTE jag gå till centrum, dels till apoteket för att hämta mediciner som jag glömde igår, dels för att köpa mjölk.
Strax innan kl 14 kommer E sen kommer min NYE godeman som verkar vara...konstig.
Får väl se om jag får nåt utbrott på henne...

Sitter här med min första kopp kaffe, men jag VILL inte riktigt vakna känns det som. Mår illa, ångest och bara bläää.
Ont i huvudet har jag oxå, usch va d e synd om mig!
Och så känns det som jag håller på att bli förkyld...suuuck.

Sen så hoppas jag att min psykolog får tag i överläkaren på "min" avdelning idag. Hon ringde mig igår o sa att hon inte lyckats men skulle försöka idag igen. Hoppas hon får tag i henne.

BTW, mina KATTER e JOBBIGA och OLYDIGA! Hela kvällen igår skrämde jag iväg de när de klättrade upp på NYA möbeln, med vattenspruta. Men nu så ligger Nellie fisen högs upp och ser allmänt nöjd ut. SUUUCK!
Orkar inte tjata på de, d funkar ju ändå inte. DE HAR VILJOR SOM STÅL MINA FLIKKOR!


Jepp jepp


Jag för ca 2 veckor sedan...TRÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0